


Zwroty
-
Zgodnie z obowiązującym prawem każdy Konsument ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od dnia zakupu.
-
Przed zwrotem towaru należy zgłosić taką chęć za pomocą wysłania wiadomości e-mail na adres: sklep@roslinyegzotyczne.pl lub pisemnie na adres:
LEOFRANCO S.C.
Klecińska 5B, lok. 11-12
54-413 Wrocław
NIP: 8943124234
REGON: 369326595 -
Po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru należy starannie zapakować paczkę, aby towary nie ucierpiały podczas transportu (najlepiej wykorzystać do tego oryginalne opakowanie).
-
Zwracana paczka powinna zawierać dowód zakupu czyli paragon. Paczka musi zawierać w sobie formularz odstąpienia od umowy z własnoręcznym podpisem (można wysłać skan na maila)
-
Towar powinien zostać dostarczony do sklepu w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.
-
W terminie 14 dni od daty zwrotu towaru, sklep roslinyegzotyczne.pl przeleje należności na wskazane przez Państwo konto bankowe
-
Zwroty wysyłane "za pobraniem" (na koszt sklepu) nie będą przyjmowane.
- Zwroty nie przysługują zamówieniom składanym "na firmę".
Reklamacje
Z tej możliwości należy skorzystać jeżeli dostarczony towar jest uszkodzony. Zgłoszenie reklamacji oraz chęć wymiany towaru na nowy/inny są bardzo podobne jak w przypadku procedury zwrotu. Jedyna różnica polega na tym, aby w wiadomości e-mail wysłanej na adres sklep@roslinyegzotyczne.pl zgłosić prośbę o wymianę towaru, a nie zwrot.
Podstawą reklamacji powinien być protokół szkody sporządzony przez kuriera w Państwa obecności. Do czasu wyjaśnienia sprawy paczka zostaje u Państwa. Dla bezpieczeństwa należy utworzyć kopię protokołu szkody aby zabezpieczyć się gdyby np.: przesyłka zaginęła na poczcie. UWAGA - protokół szkody jest konieczny do szybkiej i sprawnej procedury reklamacji. Jego brak znacząco wydłuża tą procedurę. Koniecznie trzeba sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i dostarczyć nam jego skan.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy lub sklep roslinyegzotyczne.pl zwróci Państwu równowartość ceny towaru pomniejszonej o koszty przesyłki (tylko w przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa).
Formularz zwrotu towaru (odstąpienia od umowy).
Wzór wiadomości e-mail jaki należy wysłać:
LEOFRANCO S.C.
Klecińska 5B, lok. 11-12
54-413 Wrocław
NIP: 8943124234
REGON: 369326595
Ja / My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od Umowy Sprzedaży następujących towarów / świadczenia następującej usługi (*) : ……………………………………………………………………………………………………………………........................
Data zamówienia: (*) .................................
Data odbioru towaru: (*) .................................
Imię i nazwisko / Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów): .................................
Adres konsumenta(-ów): .................................
Proszę dokonać zwrotu na niniejszy numer rachunku bankowego / w następujący sposób (*) .................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) .................................
Miejscowość, Data: .................................
(*) – Niepotrzebne skreślić.