do kasy suma: 0,00 zł
więcej
KONTAKT

mail: sklep@roslinyegzotyczne.pl

telefon: 668-146-943

KOSZTY DOSTAWY
ROŚLINY:
kurier przelew - od 20,00 zł (za 30 kg)
kurier pobranie - od 28,00 zł (za 30 kg)

DONICE:
kurier przelew - GRATIS!
kurier pobranie - od 28,00 zł
Bestsellery
Nawóz do cytrusów 100g
Nawóz do cytrusów 100g
6,00 zł
Ilość (szt)
Laur, Wawrzyn szlachetny duża sadzonka
Laur, Wawrzyn szlachetny duża sadzonka
20,00 zł
Ilość (szt)
Donica VENUS 70 cm biała
Donica VENUS 70 cm biała
156,00 zł
Laur, Wawrzyn szlachetny sadzonka
Laur, Wawrzyn szlachetny sadzonka
15,00 zł
Ilość (szt)
Cytryna Meyeri sadzonka
Cytryna Meyeri sadzonka
15,00 zł
Cytryna Florentina duże drzewko
Cytryna Florentina duże drzewko
150,00 zł
Ilość (szt)
Donica JUNO 75 cm biała
Donica JUNO 75 cm biała
182,00 zł
Laurowiśnia wschodnia duzy krzew
Laurowiśnia wschodnia duzy krzew
50,00 zł
Ziemia do cytrusów
Ziemia do cytrusów
30,00 zł
Ręka Buddy sadzonka
Ręka Buddy sadzonka
15,00 zł
Reklamacje i zwroty

Zwroty

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem macie Państwo możliwość zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni od dnia zakupu.

  2. Przed zwrotem towaru należy zgłosić taką chęć za pomocą wysłania wiadomości e-mail na adres: sklep@roslinyegzotyczne.pl lub pisemnie na adres:

    SEED Dawid Szajner
    Stoszyce 10
    55-080 Kąty Wrocławskie

  3. Po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru należy starannie zapakować paczkę, aby towary nie ucierpiały podczas transportu (najlepiej wykorzystać do tego oryginalne opakowanie).

  4. Zwracana paczka nie musi posiadać dowód zakupu czyli paragonu lub faktury vat. W przypadku wątpliwości, że reklamowany towar nie pochodzi ze sklepu roslinyegzotyczne.pl sklep poprosi klienta o przedstawienie takiego dokumentu.

  5. Towar powinien zostać dostarczony do sklepu w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.

  6. W terminie 14 dni od daty zwrotu towaru, sklep roslinyegzotyczne.pl przeleje należności na wskazane przez Państwo konto bankowe

  7. Zwroty wysyłane "za pobraniem" (na koszt sklepu) nie będą przyjmowane.

Reklamacje

Z tej możliwości należy skorzystać jeżeli dostarczony towar jest uszkodzony. Zgłoszenie reklamacji oraz chęć wymiany towaru na nowy/inny są bardzo podobne jak w przypadku procedury zwrotu. Jedyna różnica polega na tym, aby w wiadomości e-mail wysłanej na adres sklep@roslinyegzotyczne.pl zgłosić prośbę o wymianę towaru, a nie zwrot.

Podstawą reklamacji powinien być protokół szkody sporządzony przez kuriera w Państwa obecności. Do czasu wyjaśnienia sprawy paczka zostaje u Państwa. Dla bezpieczeństwa należy utworzyć kopię protokołu szkody aby zabezpieczyć się gdyby np.: przesyłka zaginęła na poczcie. 

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy lub sklep roslinyegzotyczne.pl zwróci Państwu równowartość ceny towaru pomniejszonej o koszty przesyłki (tylko w przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa).

Formularz zwrotu towaru (odstąpienia od umowy).
Wzór wiadomości e-mail jaki należy wysłać:

SEED Dawid Szajner
Stoszyce 10
55-080 Kąty Wrocławskie

Ja / My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od Umowy Sprzedaży następujących towarów / świadczenia następującej usługi (*) : ……………………………………………………………………………………………………………………........................

Data zamówienia: (*) .................................
Data odbioru towaru: (*) .................................
Imię i nazwisko / Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów): .................................
Adres konsumenta(-ów): .................................
Proszę dokonać zwrotu na niniejszy numer rachunku bankowego / w następujący sposób (*) .................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) .................................
Miejscowość, Data: .................................

(*) – Niepotrzebne skreślić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl