do kasy suma: 0,00 zł
więcej
KONTAKT

mail: sklep@roslinyegzotyczne.pl

telefon: 668-146-943

KOSZTY DOSTAWY
ROŚLINY:
kurier przelew - od 20,00 zł (za 30 kg)
kurier pobranie - od 28,00 zł (za 30 kg)

DONICE:
kurier przelew - GRATIS!
kurier pobranie - od 28,00 zł
Bestsellery
Nawóz do cytrusów 100g
Nawóz do cytrusów 100g
6,00 zł
Ilość (szt)
Laur, Wawrzyn szlachetny duża sadzonka
Laur, Wawrzyn szlachetny duża sadzonka
20,00 zł
Donica VENUS 70 cm biała
Donica VENUS 70 cm biała
156,00 zł
Laur, Wawrzyn szlachetny sadzonka
Laur, Wawrzyn szlachetny sadzonka
15,00 zł
Cytryna Meyeri sadzonka
Cytryna Meyeri sadzonka
15,00 zł
Cytryna Florentina duże drzewko
Cytryna Florentina duże drzewko
150,00 zł
Ilość (szt)
Laurowiśnia wschodnia duzy krzew
Laurowiśnia wschodnia duzy krzew
50,00 zł
Donica JUNO 75 cm biała
Donica JUNO 75 cm biała
182,00 zł
Ziemia do cytrusów
Ziemia do cytrusów
30,00 zł
Ilość (szt)
Ręka Buddy sadzonka
Ręka Buddy sadzonka
15,00 zł
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

PRZED ZAMÓWIENIEM

1. Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

Tak, minimalna wartość zamówienia to 50 zł.

2. Nie mogę znaleźć poszukiwanej rośliny. Co robić?

Sugerujemy upewnić się, że wpisują Państwo poprawnie nazwę poszukiwanej rośliny w wyszukiwarce sklepowej ponieważ częstym błędem są literówki. Jeżeli pomimo tego nie mogą Państwo znaleźć produktu prosimy o kontakt z obsługą sklepu – sklep@roslinyegzotyczne.pl

3. Czy muszę założyć konto w sklepie, aby móc złożyć zamówienie?

Rejestracja i zakładanie konta w sklepie nie są wymagane do złożenia zamówienia. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą mogli Państwo:

a) śledzić statusu zamówienia
b) śledzić przesyłki
c) przeglądać historii zakupów
d) uczestniczyć w konkursach
e) korzystać z promocji dla stałych klientów itp.

4. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie na e-mail?

Tak. Każde zamówienie złożone w sklepie roslinyegzotyczne.pl potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na wskazany przez Państwo e-mail. Wiadomość ta zawiera także wszystkie szczegóły zamówienia.

PODCZAS ZAKUPÓW

1. Czy mogę osobiście odebrać zamówione rośliny?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego ale tylko i wyłącznie w naszym magazynie w Częstochowie po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.

2. Mam konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co zrobić?

Najczęstszym powodem tego typu sytuacji jest błędnie wpisywany login lub hasło. W celu wygenerowania nowego hasła należy kliknąć w link "Nie pamiętasz hasła?" dostępny na podstronie logowania – tutaj. Jeżeli pomimo wpisywania nowego hasła nadal występują problemy z logowaniem prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem sklep@roslinyegzotyczne.pl

3. Czy za zamówienie mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?

Tak, poniżej dane do przelewu. Prosimy pamiętać, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia.

SEED Dawid Szajner
Tytuł przelewu: (tutaj wpisz numer zamówienia)
Numer konta bankowego (PKO BP): 52 1020 5226 0000 6002 0563 3872

4. Dlaczego po złożeniu zamówienia otrzymałem wiadomość, że zamówiona roślina nie jest dostępna?

Rośliny egzotyczne i cytrusy są organizmami żywymi dlatego czasem może zdarzyć się sytuacja, że roślina zachoruje w momencie gdy jest zamawiana, a nowa dostawa od producenta jest właśnie w drodze. Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale gdy mają miejsce kontaktujemy się z każdym klientem indywidualnie i rozwiązujemy problem w najlepszy możliwy sposób.

OCZEKIWANIE NA PRZESYŁKĘ

1. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

Wszystkie przesyłki wysyłane są kurierem (DHL, Patron Service lub Pocztex) w poniedziałki i środy. Tym sposobem unikamy przetrzymywania roślin w magazynach kuriera przez weekend, aby im nie zaszkodzić. Gdy temperatura spada poniżej 0 stopni Celsjusza termin wysyłki ustalany jest indywidualnie. 

2. Kurier przyjechał z paczką kiedy nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier zapewne skontaktuje się z Państwem raz jeszcze w celu ustalenia drugiego terminu dostawy. Gdyby jednak problem się powtarzał prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod adresem sklep@roslinyegzotyczne.pl

3. Co jeżeli moja przesyłka jest uszkodzona?

Podczas odbioru przesyłki prosimy obejrzeć czy karton z zewnątrz nie jest uszkodzony. Jeżeli paczka budzi wątpliwości lub jest uszkodzona należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Do czasu wyjaśnienia sprawy paczka pozostaje u Państwa. Następnie prosimy o pilny kontakt z naszym sklepem pod adresem sklep@roslinyegzotyczne.pl – pomożemy w procedurze wymiany towaru lub zwrotu środków.

4. Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę ale nie sporządziliśmy protokołu szkody. Co teraz?

W takiej sytuacji zwrot lub wymiana towaru są utrudnione, ale nie niemożliwe. Należy pilnie skontaktować się z kurierem i zgłosić prośbę o sporządzenie protokołu szkody. Następnie po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera prosimy o jego odesłanie na adres naszego sklepu: SEED Dawid Szajner, ul. Gajowa 70/2, 50-520 Wrocław. Dla bezpieczeństwa należy utworzyć kopię dokumentu aby zabezpieczyć się na wypadek gdyby np.: przesyłka zaginęła na poczcie.

5. Czy mogę zamówić wysyłkę z późniejszym terminem dostawy?

Tak, mogą Państwo zamówić przesyłkę z odroczonym terminem dostawy, ale tylko do czasu, gdy paczka nie została zapakowana i przekazana kurierowi. Prośbę o odroczoną dostawę należy zgłosić przed złożeniem zamówienia lub w trakcie jego składania w "Uwagach do zamówienia".

PO OTRZYMANIU PACZKI

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, mogą Państwo dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Wystarczy poinformować nas o tym fakcie i wysłać zwracany towar na adres sklepu. W ciągu 14 dni sklep zwróci środki finansowe na wskazane konto.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl